Ładowanie

Dumni z Łódzkiego – jak pokazać mieszkańców regionu?

Na początku września ruszyła kampania „Dumni z Łódzkiego”. Głównym celem akcji była promocja osiągnięć Łódzkiego, ale również wzmocnienie więzi z regionem poprzez pokazanie w ramach kampanii zwyczajnych ludzi i ich prawdziwych historii.

W 2019 roku województwo łódzkie będzie obchodzić stulecie istnienia. Jubileusz stał się doskonałą okazją do zaprezentowania sukcesów, wybitnych postaci i niezwykłych miejsc związanych z regionem przez ostatnie sto lat. Pokazać to, co jest chlubą Łódzkiego. Historia historią, ale przy organizacji jakichkolwiek projektów czy jubileuszy z nią związanych nie można zapominać o teraźniejszości. A dokładniej o dzisiejszych mieszkańcach i tym, co im się podoba w ich lokalnych społecznościach, oraz o miejscu, w którym żyją. 

Jak rozbudzić w nich takie uczucia? Najlepiej pokazać zwykłego człowieka sukcesu – sąsiada, któremu dobrze się żyje. Jednym słowem, kogoś podobnego do naszego odbiorcy. Albo nawet dokładnie takiego samego.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 4  Strona 5  Strona 6  Strona 7

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE