Ładowanie

Działy Czasopisma

pomysl-na-kampaniePOMYSŁ NA KAMPANIĘ


Wybierz pomysł adekwatny do wyznaczonych celów


Omawiamy kreatywne pomysły na skuteczne kampanie marketingowe, które sprawdziły się w realiach samorządu i które z powodzeniem możesz wykorzystać również w Twojej gminie.

W każdym numerze MwU wybieramy jeden cel i proponujemy różne działania, za pośrednictwem których będziesz mógł go zrealizować. Aby łatwiej było porównać proponowane koncepcje, przedstawiamy je w postaci tabel, zestawień i specyfikacji, obejmujących zespół określonych aktywności, odbiorców, kalkulacje budżetowe oraz czas wdrażania i realizacji pomysłu.

Czytaj więcej

instrukcja-obslugi-promocjiINSTRUKCJA OBSŁUGI PROMOCJI


Dobierz skuteczne narzędzia promocji i sprawdź, jak ich użyć


Dostarczamy gotowych wskazówek, niezbędnych do realizacji wybranej koncepcji marketingowej.

Pokazujemy m. in.: jak krok po kroku tworzyć materiały i przekazy promocyjne, podpowiadamy w jaki sposób wykreować dobry produkt turystyczny, przedstawiamy gotowe scenariusze eventów oraz doradzamy, o czym należy pamiętać podczas organizacji wydarzeń, podsuwając gotowe plany promocji, kalkulacje oraz checklisty.

Czytaj więcej

innowacje-w-zasiegu-rekiINNOWACJE W ZASIĘGU RĘKI


Wyróżnij swoje miasto lub gminę korzystając z nowatorskich rozwiązań


Analizujemy nowoczesne rozwiązania internetowe, dzięki którym skutecznie wypromujesz swoje miasto.

Pomagamy poznać najnowsze nowinki technologiczne i podsuwamy pomysły na to, jak je wykorzystać na gruncie administracji publicznej. Każdy artykuł w tym dziale to samouczek, ułatwiający stawianie pierwszych kroków w świecie nowych aplikacji, narzędzi i programów oraz sukcesywne poznawanie ich bardziej zaawansowane możliwości.

Czytaj więcej

prawo-know-howPRAWO KNOW-HOW


Upewnij się, że Twój pomysł jest zgodny z obowiązującym prawem


Przytoczymy zgodne z obowiązującym ustawodawstwem i orzecznictwem porady prawników.

W tym dziale uczymy, jak w praktyce stosować przepisy nowego prawa zamówień publicznych, prawa autorskiego oraz jak współpracować z agencjami, by nie narazić urzędu na straty, a nasi eksperci podpowiadają, w jaki sposób przeprowadzać poszczególne działania marketingowe, żeby nie zakwestionowała ich żadna kontrola.

Czytaj więcej

marketingowa-mapa-drogowaMARKETINGOWA MAPA DROGOWA


Myśl perspektywicznie


Wgłębimy się w szerszy kontekst działań i perspektywę czasową poprzez wpisanie działań marketingowych w daleko idący plan.

Doradzamy, jak wytyczyć długoterminowe cele, pokazujemy sposoby na eksponowanie mocnych stron gminy i znajdowanie wyróżników, które przyciągną turystów oraz inwestorów i przede wszystkim wskazujemy, jak wytyczyć drogę dla spójnych, prowadzonych na szeroką skalę, działań promocyjnych.

Czytaj więcej

miara-sukcesuMIARA SUKCESU


Sprawdź skuteczność swoich działań


Bierzemy pod lupę proste narzędzia, które ułatwiają zmierzenie skuteczności podjętych działań promocyjnych.

Przedstawiamy artykuły w pełni poświęcone wskaźnikom efektywności, które pozwalają wydziałowi promocji na samodzielne monitorowanie i analizę podjętych działań. Podpowiadamy w nich, jak dobierać właściwe mierniki skuteczności do wykorzystywanych instrumentów marketingowych, prezentujemy narzędzia do zbierania danych i ich analizy oraz dostarczamy wskazówek na temat tego, co powinny zawierać raporty ewaluacyjne.

Czytaj więcej

proste-sposoby-na-kryzysPROSTE SPOSOBY NA KRYZYS


Dowiedz się jak reagować na problemy, zanim się pojawią


Pokazujemy, jak przewidywać nieprzewidziane i podpowiadamy, jak uniknąć kłopotów, które mogą odbić się niekorzystnie na wizerunku miasta lub gminy.

Zalecamy, jak prawidłowo reagować w sytuacji kryzysowej, wyznaczać potencjalne obszary nadchodzącego kryzysu oraz przedstawiamy efektywne metody na uniknięcie nieprzyjemnych wpadek w trakcie komunikacji – zarówno przez Internet, jak i prowadzonej na żywo.

Czytaj więcej

pod-patronatem-mwuPOD PATRONATEM MWU


Dowiedz się, jakie inicjatywy i projekty są warte uwagi


Wskażemy rozmaite projekty, targi, konferencje i inicjatywy, które dobrze jest śledzić, aby zawsze być na czasie z bieżącymi trendami.

Omawiane i polecane przez nas wydarzenia stanowią szczególnie ważne dla każdego, kto zajmuje się marketingiem i public relations w urzędzie, zestawienie. Skupiamy się wyłącznie na inicjatywach, dzięki którym można uzyskać jak najlepsze wyniki w promowaniu gminy.

Czytaj więcej

wydarzeniaWYDARZENIA


Poznaj terminy istotnych dla promocji gmin eventów


Przygotujemy odpowiednie zestawienia rozmaitych, związanych z branżą marketingową i promowaniem miast i gmin wśród inwestorów oraz turystów.
Naszym celem jest to, aby nasi czytelnicy zawsze byli na bieżąco, dlatego zbieramy wszystkie informacje na temat rozmaitych ważnych wydarzeń i przygotowujemy podsumowania, które w przejrzysty sposób je prezentują.

Czytaj więcej