Ładowanie

O Nas

„Marketing w Urzędzie” to pierwsze na rynku czasopismo przeznaczone dla przedstawicieli wydziałów promocji w urzędach, rzeczników prasowych oraz wszystkich osób zainteresowanych marketingiem miejsc.

Nowy dwumiesięcznik powstał po to, by ułatwić Państwu codzienną pracę, dlatego ma formułę narzędziową i zawiera tylko praktyczne artykuły ze wskazówkami gotowymi do zastosowania w każdym urzędzie. Znajdą w nim Państwo teksty pomocne na każdym etapie tworzenia kampanii promującej miasto – od inspirujących pomysłów na kampanię, poprzez porady dotyczące ich efektywnego wdrożenia, aż po przystępne komentarze prawników i metody pozwalające na mierzenie skuteczności działań. Specjalnie z myślą o rzecznikach prasowych stworzyliśmy także stały dział, w którym piszemy, co zrobić, by uniknąć kryzysu wizerunkowego i jak wyjść z niego obronną ręką, jeżeli już nastąpił.

Każdy numer „Marketingu w Urzędzie” to źródło kompleksowej wiedzy o promocji samorządów, ujętej w praktycznej formie artykułów, fiszek, tabelek i gotowych ściąg, które umieszczamy w działach:

  • Pomysł na kampanię
  • Instrukcja obsługi promocji
  • Innowacje w zasięgu ręki
  • Marketingowa mapa drogowa
  • Prawo know-how
  • Miara sukcesu
  • PRoste sposoby na kryzys

„Marketing w Urzędzie” tworzą eksperci oraz praktycy specjalizujący się w zakresie tworzenia koncepcji promocyjnych miast, marketingu internetowego i terytorialnego, prawa oraz komunikacji społecznej samorządów i gmin.

Przejrzysty podział na bloki tematyczne pozwoli Państwu zidentyfikować treści, które mogą okazać się bardziej przydatne w codziennej pracy lub realizacji pasji, jaką jest promowanie nie tylko naszego miejsca pracy, ale przede wszystkim miejsca w którym na co dzień żyjemy.

Bądź na bieżąco