Ładowanie

Statystyki profilu na Facebooku – czego możemy się z nich dowiedzieć?

Korzystanie ze statystyk Facebooka zdecydowanie upraszcza pracę każdego marketera. Dzięki nim można mierzyć nie tylko efektywność działań promocyjnych i stopień realizacji celów, lecz także dowiedzieć się, kiedy i o której godzinie publikować posty oraz w jaki sposób lepiej rozpoznać zainteresowania grupy docelowej.

PIERWSZE KROKI

Dla każdego profilu publicznego, czyli fanpage’u, prowadzone są szczegółowe statystyki dostępne dla administratorów, redaktorów i analityków profilu. Znalezienie ich jest bardzo proste. Należy odwiedzić swój fanpage i z górnego paska menu nad zdjęciem w tle wybrać zakładkę Statystyki.

Po kliknięciu wskazanej kategorii każdy użytkownik serwisu otrzymuje gotowe statystyki, czyli tak zwane „podsumowanie”. Sekcja ta obejmuje:

  • działania na stronie – ogół kliknięć w CTA (call to action) lub w dane kontaktowe – numer telefonu, maila, witrynę WWW,
  • liczbę wyświetleń strony – liczba osób zalogowanych i niezalogowanych, które odwiedziły bezpośrednio profil,
  • wyświetlanie podglądu strony – liczba przypadków umieszczeń kursora pod nazwą strony lub zdjęciem profilowym w celu wyświetlenia skróconego podglądu profilu,
  • polubienia strony – liczba nowych osób, które polubiły profil,

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 41  Strona 42  Strona 43  Strona 44  Strona 45

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE