Ładowanie

Jak wykorzystać gadżety do promocji miasta - praktyczne porady

Reklama to określenie kojarzone najczęściej z zachęcaniem do zakupu lub konkretnych działań indywidualnych odbiorców. W jakim celu zatem mają się promować urzędy? Do kogo działania te powinny być skierowane i dlaczego są ważne?

 

CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE

Hasło Cudze chwalicie, swego nie znacie jest utożsamiane z tzw. patriotyzmem lokalnym oraz postrzeganiem gmin i powiatów w kategorii małych ojczyzn. Mieszkańcy polskich miast coraz chętniej identyfikują się z zamieszkiwanym regionem i chcą być z niego dumni. Im więcej się dzieje i zmienia, tym chętniej obywatele angażują się w lokalne działania. Włodarze miast z kolei coraz częściej dostrzegają związek zaangażowania mieszkańców z zasobnością regionu. Ten wkład w rozwój miejscowości, miasta czy regionu należy jednak nagradzać. Po co to robić?

PO CO WRECZAMY GADZETY?

Wzmacniamy lokalny patriotyzm oraz uruchamiamy pozytywne skojarzenia z regionem (można wręczyć: żetony, dukaty, pocztówki, miecze, odznaki, magnesy, koszulki).

Honorujemy zasłużonych obywateli, podkreślając w ten sposób, że ich działania są zauważane i doceniane (w tym wypadku można podarować: odznaczenia, medale czy statuetki).

Dajemy radość najmniejszym mieszkańcom, budując pozytywne skojarzenia (poprzez uwypuklanie herbu lub logo gminy czy regionu oraz przekazywanie takich gadżetów, jak balony, chorągiewki, opaski odblaskowe, czapeczki).

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 16  Strona 17  Strona 18

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

instrukcja obsługi promocji

ROBERT STĘPOWSKI SIERPIEŃ 4 (4) 2017

Zdobyć inwestora! Ale Jak?

Podstawowym zadaniem samorządu jest służenie mieszkańcom poprzez zaspokajanie ich potrzeb oraz dbanie o to, aby obecni mieszkańcy nie opuszczali gminy, a nowi chcieli się na jej terenie osiedlać. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy będą oni mieli możliwość znalezienia w obrębie swojej gminy atrakcyjnego zatrudnienia. Jak więc rozpocząć poszukiwanie inwestora? Jak zaprezentować się z jak najlepszej strony?

pomysł na kampanię

SIERPIEŃ 4 (4) 2017

Chcesz stworzyć miejsca pracy? Zaangażuj mieszkańców!

Po raz pierwszy w historii mieszkańcy jednego z polskich miast wojewódzkich, dzięki angażującej strategii działań w social mediach, mogli realnie wpłynąć na jego wybór przez zagranicznego inwestora. W efekcie zryw w świecie wirtualnym „Zaangażował Śląsk” i zaowocował inwestycją globalnego giganta, a w konsekwencji powstaniem nowych miejsc pracy w Katowicach.