Ładowanie

Czy plakaty i ulotki to przeżytek?

Planując działania promocyjne, w pierwszej kolejności często sięgamy po najtańsze i najprostsze środki przekazu – plakaty i ulotki. Czy w dzisiejszym zdigitalizowanym i coraz bardziej wirtualnym świecie takie analogowe metody promocji projektów mają rację bytu? Jak najbardziej! Jest kilka argumentów przemawiających za wykorzystaniem plakatów i ulotek. Oto jak podchodzi do nich „Promuje Łódzkie”.

Plakat

Plakat nie jest jedynie nośnikiem informacji. Jeżeli jest odpowiednio zaprojektowany, może być również elementem upiększającym przestrzeń publiczną i doskonałym nośnikiem dla wartości marki. Niezwykle ważna jest również estetyka dystrybucji, czyli miejsce i sposób wywieszenia plakatu. Zaklejenie całego miasta lub wsi afiszami, które potem w strzępach leżą pod tablicą ogłoszeń, bądź naklejanie ich na drzewach nie tylko nie daje gwarancji długiego okresu ekspozycji (i tym samym dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców), lecz także negatywnie wpływa na postrzeganie właściciela plakatu lub projektu, którego dotyczy. Przy planowaniu kampanii posterowej trzeba mieć na uwadze kilka rzeczy.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 15  Strona 16  Strona 17

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE