Ładowanie

Real time marketing & viral. Niech wszyscy dowiedzą się o twojej gminie

Budowanie spójnej i skutecznej strategii komunikacji w mediach społecznościowych jest podstawą działania i docierania do mieszkańców oraz turystów. Warto zadbać, aby przekaz był jasny i dostosowany do grupy docelowej.

W marketingu liczy się przede wszystkim kreatywność. To ona jest kluczem do sukcesu w zdobyciu serca naszego odbiorcy. Z każdej strony i w każdym medium atakują nas tysiące komunikatów i informacji. Przyswojenie ich może sprawiać trudność, jeśli wszystkie wyglądają podobnie. Co ważniejsze, nie wystarczy tylko zostać zauważonym, ale należy utkwić w pamięci i zostać zapamiętanym, a nie „przescrollowanym”. W jaki sposób się wyróżnić i jednocześnie wciąż zachować powagę komunikacji gminy? Można zaskoczyć, reagować i być ciągle na topie – umożliwiają to zabieg nazywany real time marketingiem lub tworzenie wirusowych zasięgów na profilu. Jak to zrobić? „Cudowną receptę” otrzymasz w niniejszym artykule.

Co to jest real time marketing?

W języku polskim to po prostu marketing w czasie rzeczywistym, swojego rodzaju dialog między wydarzeniami dziejącymi się spontanicznie (teraz) z naszą komunikacją.

Może się to wydawać skomplikowane, ale jest bardzo proste. Jeśli na przykład dzieje się coś niespodziewanego – polski film zostaje nominowany do Oscara, a grająca w nim główną rolę aktorka pochodzi właśnie z twojej gminy – zakomunikuj to w social mediach – złóż gratulacje, ale nie zapominaj o kreatywności i szybkim działaniu.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 20  Strona 21  Strona 22  Strona 23

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

RADOSŁAW KNESZ CZERWIEC 3 (9) 2018

Przedsiębiorczy Racibórz

Każdy prezydent, burmistrz czy wójt chce rozwoju przedsiębiorczości. Niestety współpraca pomiędzy samorządem a biznesem na ogół nie jest łatwa. Jak pomóc osobom planującym założenie działalności gospodarczej? Jak doprowadzić do zawiązywania relacji pomiędzy lokalnym bi... Czytaj więcej

KATARZYNA CHOJNOWSKA CZERWIEC 3 (9) 2018

SERM – targowisko nowej ery

Na przestrzeni kilku ostatnich lat ma miejsce bardzo ciekawa transformacja dotycząca sposobu spędzania wolnego czasu. Coraz częściej ludzie rezygnują z konwencjonalnego wyjścia do galerii handlowej czy restauracji. Szukają czegoś więcej. Miejsca, w którym będą mogli nie tylko dobrze zjeść,... Czytaj więcej