Ładowanie

Blogerzy na wyciągnięcie ręki - W jaki sposób urzędnicy mogą korzystać z portalu ułatwiającego współpracę z influencerami?

Współpraca z influencerami może przynieść wiele dobrego nie tylko światowej sławy markom, lecz także urzędom. Znajdowanie blogerów i vlogerów na własną rękę to jednak proces czaso- i pracochłonny. Na szczęście istnieją portale, które ułatwiają współpracę osób zajmujących się promocją – również urzędników – z influencerami. Czym jest moduł influencerski na platformie WhitePress, jakie są jego możliwości i dlaczego warto z niego korzystać? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

 

KIM JEST INFLUENCER I DLACZEGO WARTO NAWIAZAC Z NIM WSPÓŁPRACE?

Digital influencerzy są postaciami kreującymi swoja karierę w sieci poprzez tworzenie różnego rodzaju blogów i blogów. To właśnie wokół nich zbiera się często pokaźne audytorium, którego pozazdrościć mogą im nawet najbardziej rozpoznawalne marki, istniejące na rynku od wielu lat. Internetowi twórcy w autentyczny sposób komunikują się ze swoimi odbiorcami, dzięki czemu wzbudzają ich sympatie i zaufanie. Maja realny wpływ na swoich fanów, ponieważ starają się z nimi budować relacje bazujące na często codziennych publikacjach. Digital influencerzy to również mistrzowie storytellingu. Emocjonalne opowieści o marce, nadające jej o wiele głębszego niż dotychczasowe znaczenia sprawiają, że nawet nieprzekonani do tej pory do danego produktu odbiorcy influencera pod wpływem swojego idola staja się fanami danego brandu.

Blogerom udaje się ze swoim przekazem docierać do ponad 11 milionów użytkowników sieci, z których ponad połowa przyznaje, że to właśnie pod wpływem swoich internetowych idoli zakupiła dany produkt.

W ostatnich latach influencerzy stali się niezaprzeczalnymi liderami opinii. Nic wiec dziwnego, że aż dla 72% swoich odbiorców są pierwszym źródłem informacji o danym produkcie, stawianym w hierarchii nawet ponad opinie najbliższych. Korzystanie z zasięgów, jakie generują blogerzy i vlogerzy, stało się istotnym trendem marketingowym, obok którego nie da się przejść obojętnie. Marketerzy doceniają potencjał, jaki drzemie w internetowych liderach opinii i chętnie podejmują z nimi wspólne działania promocyjne. Również influencerzy cenią sobie współprace z markami. Prawie 70% blogerów i vlogerów, którzy kiedykolwiek mieli okazje realizować kampanie sponsorowane przez dane firmy, ocenia te współprace jako dobra lub bardzo dobra.

 

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM.

   

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 23  Strona 24  Strona 25  Strona 26  Strona 27

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE