Ładowanie

Bezpłatne metody promocji urzędu, samorządu i regionu na facebooku

Facebook i inne media społecznościowe nie muszą być jedynie tubą przekazującą najważniejsze wiadomości z Ratusza. Mogą stać się miejscem, które zjednoczy mieszkańców wokół ich miasta, a turystów zachęci od odwiedzin miejsc, które im pokażemy. Jak to zrobić? Wystarczy zastosować klika prostych metod.

 

URZĄD NA FACEBOOKU W PIGUŁCE

 

ROZMAWIAMY NA FACEBOOKU

 

Strona miasta na Facebooku może stać się doskonałą platformą do kontaktu urzędników z mieszkańcami, turystami i fanami. Aby tak się stało, warto przekazywać swoje treści odrobinę swobodniejszym językiem. Porzucić „urzędniczą nowomowę”, regulaminowe opisy czy formalne sformułowania. Na Facebooku można rozmawiać odrobinę swobodniej, wymieniać się praktycznymi wskazówkami, poradami czy informacjami. „Buźka” oraz inne emotikonki także znajdą tutaj swoje zastosowanie. Cały czas należy jednak pamiętać o poprawnym i eleganckim używaniu języka polskiego. Kolokwializmy czy zwroty slangowe nigdy nie będą korzystnie postrzegane na miejskim fanpage’u. Warto ponadto odpowiadać na komentarze, nawet te niepochlebne (zamiast je usuwać). W ten sposób pokazujemy, że na naszej stronie toczy się prawdziwa dyskusja.

 

ZDJĘCIA, GRAFIKI, WIDEO!

 

Obrazy zawsze przyciągną uwagę – nierzadko bardziej niż długi tekst. Często również mówią więcej. Wprawne oko fotografa jest w stanie pokazać codziennie mijane miejsce w zupełnie innym świetle. Jedna piękna fotografia sprawi, że mieszkańcy staną się dumni z miejsca, które znają i w którym żyją! Jednak zdjęcia czy filmy zamieszczane na Facebooku nie muszą pochodzić wyłącznie od profesjonalnych fotografów. Mieszkańcy chętnie sami nadsyłają zdjęcia robione telefonami i smartfonami. Wystarczy ich o to poprosić i zachęcić do przesłania zdjęć na urzędową skrzynkę mailową.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 18  Strona 19  Strona 20  Strona 21  Strona 22

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE